Een bedrijfsfilm is dé manier om je te presenteren aan de doelgroep. Het laat zien waar jouw bedrijf onderscheidend in is en wat je te bieden hebt.

WAAROM EEN BEDRIJFSFILM LATEN MAKEN?

Hieronder staan zeven redenen waarom het slim is om gebruik te maken van een bedrijfsfilm op je website:

1. Video trekt de aandacht
Een bedrijfsfilm op je website trekt de aandacht. Sterker nog: uit diverse onderzoeken blijkt dat bezoekers van je website eerder een video bekijken dan een tekst lezen. Met een bedrijfsfilm komt je boodschap dus nog sneller bij je potentiële klanten terrecht.

2. Een beeld zegt meer dan duizend woorden
Mensen willen tegenwoordig graag zien wat een bedrijf te bieden heeft. Video leent zich daar als medium uitstekend voor; een beeld zegt immers meer dan duizend woorden. Bovendien wordt een video beter onthouden dan tekst.

3. Multifunctioneel
Een bedrijfsvideo is multifunctioneel. Je kunt het, naast plaatsen op je website, delen via social media of meesturen in een e-mail of online nieuwsbrief.

4. Vaker gedeeld op social media
Video’s worden op social media vaker geliked en gedeeld dan tekst, wat resulteert in een groter bereik.

5. Hoger in Google
Met een bedrijfsfilm op je website scoor je hoger in Google. Een goede mix van tekst, afbeeldingen en video’s resulteert in een betere waardering, waardoor je hoger eindigt in de zoekresultaten.

6. Verhoogde merkwaarde
Bovengenoemde punten leiden ertoe dat meer mensen bekend zullen raken met je merk.

7. Hogere omzet
Een hogere merkwaarde zorgt voor meer contactaanvragen, waardoor de omzet mogelijk zal stijgen. Op deze manier kost een bedrijfsfilm geen geld, maar levert het je geld op.

KOSTEN BEDRIJFSFILM

Benieuwd naar de kosten van een bedrijfsfilm? Bekijk onze tarieven of vraag een offerte aan!

Vraag offerte aan